تایتل قالب


.

"منم که شمعم و 
              او هست 
                   همچو پروانه"

#غزلی_از

#پروین_اسحاقی

کجاست آن مه زیبا که یار من باشد
به موسم غم و شادی کنار من باشد

امید آنکه شبانگه به من دهد جامی
که من غمینم و می غمگسار من باشد

چه میشود که به دیدارم آن مسیحا دم
بیاید و نفسی در کنار من باشد

منم که شمعم و او هست همچو پروانه
به شب بسوزم و او رازدار من باشد

چو آهویی همه شب با دو چشم افسونگر
به دشت و دامنه ی کوهسار من باشد

چگونه عاشق مهرش شدم همین دانم
قرار بخش دل بیقرار من باشد

کجاست مطرب مجلس که نغمه سازش
به دل صفا دهد و سازگار من باشد

مگیر خرده به *پروین* که خواجه حافظ گفت
"خوشست خلوت اگر یار یار من باشد"


 

پروین اسحاقی ۱۳ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۲۶ ۰ ۰ ۱۱۱ غزل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پروین اسحاقی

شعر ، غزل،ترانه

اشعار و سروده های
هنرمند شاعر وترانه سرا
پروین اسحاقی