تایتل قالب


جانب شاه خراسان ز صفاهان رفتم
دردها داشتم و در پی درمان رفتم

از خدا خواسته بودم که شوم زائر او  
با توکل به خدا سوی رضا جان رفتم
 
داشتم در دلِ خود مشکلِ جانفرسایی
تا مگر مشکل خود را کنم آسان رفتم

چه صفایی چه فضایی چه هوایی چه شبی
عالمی داشت به هر عرصه و ایوان رفتم

کردم احساس که درباغِ بهشت آمده ام
سوی هر صحن ، که با شوقِ فراوان رفتم

حاجتِ خویش گرفتم من از آن شاهِ رئوف
چونکه با صدقِ دل و پاکیِ ایمان رفتم

باز گشتم به امید ازحرمِ شمسِ شموس
گر چه با سوزِ دل و حالِ پریشان رفتم

#پروین_اسحاقی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پروین اسحاقی

شعر ، غزل،ترانه

اشعار و سروده های
هنرمند شاعر وترانه سرا
پروین اسحاقی