تایتل قالب


.
"در باغچه ی دلم
                   غزل می کاری"


اینگونه که پا به روی دل بگذاری
باید که مرا به حال خود بسپاری

با من سخن از ستاره ها می گویی
اما نظری به صبح دیگر داری

در گستره ی خیال من می جوشی
در باغچه ی دلم غزل می کاری

ای ابر که در نگاه غمگین منی
تا چند به دشت خاطرم می باری؟

انگیزه ی پرواز زیادم رفته ست
وقت ست که دست از سر من برداری

ای کاش که در طول شب بی خوابی
تا صبح نفس های مرا بشماری

#پروین_اسحاقی

پروین اسحاقی ۲۵ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۲۰ ۰ ۰ ۳۳ غزل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پروین اسحاقی

شعر ، غزل،ترانه

اشعار و سروده های
هنرمند شاعر وترانه سرا
پروین اسحاقی