تایتل قالب


.

"چند وقتی ست
                 هوای دل من
                            بارانی ست"

چند وقتی ست هوای دل من بارانی ست
چتر دستی بگشا صبح دلم آبانی ست

آه ای ماه فرو رفته به تاریکیِ خویش
چهره بگشای که بی تو شب من ظلمانی ست

قصه ی عشق مرا هرکه در این کوچه شنید
باورش گشت که دیوانگیِ  من آنی ست

بر لب شانه ی دیوار تو تکیه زده ام
غافل از اینکه خود شانه ی تو لرزانی ست

زردی رنگ رخم از تب سرد دگری ست
تب رازی ست که بین من و تو پنهانی ست 

#پروین_اسحاقی

parvin58.blog.ir

https://telegram.me/parvinpoems

ارتباط با ادمین
@AndishehParsi

پروین اسحاقی ۰۸ مهر ۹۹ ، ۰۱:۴۱ ۰ ۱ ۲۳ غزل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پروین اسحاقی

شعر ، غزل،ترانه

اشعار و سروده های
هنرمند شاعر وترانه سرا
پروین اسحاقی