تایتل قالب


.

"دل بیقرار من"

دوباره  من 
دوباره عکس و خیال تو 
وجمعه ی  نفس گیر دیگری ..
صدای 
تیک تاک ساعت
عبورِ  آهسته ی زمان 
نبود تو 
و
 دل بی قرار  من 
تک ستاره ی اشعارم 
  آرام 
گذر کن
 همچون نسیم
 از خیالات من 
چند قدمی کوتاه،
آغوشی گرم ،
بوسه ای شیرین ،
زمزمه های گوش نواز ،
شیطنت های عاشقانه ،
نگاهی نافذ ،
هر چند کوتاه ...
میدانی 
جمعه ها نبودنت
 بیشتر میخراشد 
احساس عشق را 
لحظه ای 
به رویا ی من بیا
با بودن های 
گاه و بی گاهت
آرام کن دل بی تاب را

#پروین_اسحاقی

پروین اسحاقی ۰۸ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۳۳ ۰ ۰ ۶۹ سپید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پروین اسحاقی

شعر ، غزل،ترانه

اشعار و سروده های
هنرمند شاعر وترانه سرا
پروین اسحاقی